וכיתתו חרבותם: רוסיה וישראל בשת"פ בריאותי

איתי גדסי No Comments on וכיתתו חרבותם: רוסיה וישראל בשת"פ בריאותי

משלחת ישראלית תנחת היום ברוסיה ותעבוד יחד עם הרוסים במגוון תחומים הנוגעים לבריאות וטכנולוגיה "עליית מדרגה והרחבת הזדמנויות"

פוטין ונתניהו צילום: לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אגף הכלכלה של משרד החוץ יחד עם שגרירות ישראל במוסקבה והקונסוליה הכללית של ישראל בסנט פטרסבורג, מתגייסים לקידום הרחבת שיתוף הפעולה עם רוסיה בתחומי הבריאות, זאת במסגרת המאמצים לקידום פעילות ומעורבות הרפואה הישראלית בזירה הבינלאומית.

משלחת בראשות השר זאב אלקין, המכהן גם כיו"ר הוועדה הכלכלית המעורבת ישראל-רוסיה, תנחת היום (חמישי) בסנט פטרסבורג למטרת השתתפות בפורום הכלכלי הבינ"ל של רוסיה, אירוע אליו מגיעים מדינאיים בכירים מרחבי העולם.

המשלחת  הכוללת, בין היתר, את  מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ונציגים בכירים של בתי חולים וקופות חולים, תערוך שורה של מפגשים ותשתתף בפאנלים מקצועיים שמטרתם קידום שת"פ מחקרי וטכנולוגי. המטרה היא לפרוץ אל מעבר לגבולות הקיימים של שיתוף הפעולה ולקדם מהלכים לטובת שתי המדינות. ברוסיה, כמו בישראל, נושאים כגון ביוטכנולוגיה, רפואה דיגיטאלית, הקטנת תמותת תינוקות ומחקרים פורצי דרך בתחום האונקולוגיה – נמצאים בראש סדר היום.

סמנכ"לית כלכלה במשרד החוץ, יעל רביע-צדוק ואמרת כי "הביקור מסמן עליית מדרגה בקידום שיתוף הפעולה בתחומי הבריאות והרחבת ההזדמנויות לשת"פ מחקרי, טכנולוגי ומסחרי. הוא גם מהווה מימד חשוב בהרחבת רשת הקשרים בין ישראל לרוסיה".



0 תגובות